Bug 1787959 - Reset packing state before reading pixels. r=jgilbert

Differential Revision: https://phabricator.services.mozilla.com/D156259
This commit is contained in:
Lee Salzman 2022-09-02 18:12:14 +00:00
Родитель b15de410c8
Коммит ef71173113
1 изменённых файлов: 6 добавлений и 0 удалений

Просмотреть файл

@ -941,6 +941,12 @@ bool WebGLContext::PresentInto(gl::SwapChain& swapChain) {
#ifdef DEBUG
if (!mOptions.alpha) {
gl->fBindFramebuffer(LOCAL_GL_FRAMEBUFFER, destFb);
gl->fPixelStorei(LOCAL_GL_PACK_ALIGNMENT, 4);
if (IsWebGL2()) {
gl->fPixelStorei(LOCAL_GL_PACK_ROW_LENGTH, 0);
gl->fPixelStorei(LOCAL_GL_PACK_SKIP_PIXELS, 0);
gl->fPixelStorei(LOCAL_GL_PACK_SKIP_ROWS, 0);
}
uint32_t pixel = 0xffbadbad;
gl->fReadPixels(0, 0, 1, 1, LOCAL_GL_RGBA, LOCAL_GL_UNSIGNED_BYTE,
&pixel);