Bug 1494809 - Don't include WebGLFormats.h in WebGLContext.h. - r=kvark

This commit is contained in:
Jeff Gilbert 2018-09-27 16:38:23 -07:00
Родитель 3cbaf8002c
Коммит f4f78de480
14 изменённых файлов: 20 добавлений и 4 удалений

Просмотреть файл

@ -13,6 +13,7 @@
#include "nsLayoutUtils.h"
#include "WebGLBuffer.h"
#include "WebGLContext.h"
#include "WebGLFormats.h"
#include "WebGLTexelConversions.h"
#include "WebGLTexture.h"

Просмотреть файл

@ -8,6 +8,7 @@
#include "GLContext.h"
#include "WebGLContextUtils.h"
#include "WebGLFormats.h"
namespace mozilla {

Просмотреть файл

@ -63,6 +63,7 @@
#include "WebGLContextLossHandler.h"
#include "WebGLContextUtils.h"
#include "WebGLExtensions.h"
#include "WebGLFormats.h"
#include "WebGLFramebuffer.h"
#include "WebGLMemoryTracker.h"
#include "WebGLObjectModel.h"

Просмотреть файл

@ -34,7 +34,6 @@
#include "CacheMap.h"
#include "WebGLContextLossHandler.h"
#include "WebGLContextUnchecked.h"
#include "WebGLFormats.h"
#include "WebGLObjectModel.h"
#include "WebGLStrongTypes.h"
#include "WebGLTexture.h"
@ -102,6 +101,9 @@ class MozFramebuffer;
namespace webgl {
class AvailabilityRunnable;
struct CachedDrawFetchLimits;
struct FormatInfo;
class FormatUsageAuthority;
struct FormatUsageInfo;
struct LinkedProgramInfo;
class ShaderValidator;
class TexUnpackBlob;

Просмотреть файл

@ -4,11 +4,13 @@
* file, You can obtain one at http://mozilla.org/MPL/2.0/. */
#include "WebGLContext.h"
#include "WebGLTexture.h"
#include "WebGLRenderbuffer.h"
#include "WebGLFramebuffer.h"
#include "GLContext.h"
#include "GLScreenBuffer.h"
#include "WebGLFormats.h"
#include "WebGLFramebuffer.h"
#include "WebGLRenderbuffer.h"
#include "WebGLTexture.h"
namespace mozilla {

Просмотреть файл

@ -7,6 +7,7 @@
#include "GLContext.h"
#include "mozilla/dom/WebGLRenderingContextBinding.h"
#include "WebGLContext.h"
#include "WebGLFormats.h"
namespace mozilla {

Просмотреть файл

@ -7,6 +7,7 @@
#include "GLContext.h"
#include "mozilla/dom/WebGLRenderingContextBinding.h"
#include "WebGLContext.h"
#include "WebGLFormats.h"
#ifdef FOO
#error FOO is already defined! We use FOO() macros to keep things succinct in this file.

Просмотреть файл

@ -7,6 +7,7 @@
#include "GLContext.h"
#include "mozilla/dom/WebGLRenderingContextBinding.h"
#include "WebGLContext.h"
#include "WebGLFormats.h"
#ifdef FOO
#error FOO is already defined! We use FOO() macros to keep things succinct in this file.

Просмотреть файл

@ -7,6 +7,7 @@
#include "GLContext.h"
#include "mozilla/dom/WebGLRenderingContextBinding.h"
#include "WebGLContext.h"
#include "WebGLFormats.h"
#ifdef FOO
#error FOO is already defined! We use FOO() macros to keep things succinct in this file.

Просмотреть файл

@ -7,6 +7,7 @@
#include "GLContext.h"
#include "mozilla/dom/WebGLRenderingContextBinding.h"
#include "WebGLContext.h"
#include "WebGLFormats.h"
#ifdef FOO
#error FOO is already defined! We use FOO() macros to keep things succinct in this file.

Просмотреть файл

@ -7,6 +7,7 @@
#include "GLContext.h"
#include "mozilla/dom/WebGLRenderingContextBinding.h"
#include "WebGLContext.h"
#include "WebGLFormats.h"
#ifdef FOO
#error FOO is already defined! We use FOO() macros to keep things succinct in this file.

Просмотреть файл

@ -7,6 +7,7 @@
#include "GLContext.h"
#include "mozilla/dom/WebGLRenderingContextBinding.h"
#include "WebGLContext.h"
#include "WebGLFormats.h"
#ifdef FOO
#error FOO is already defined! We use FOO() macros to keep things succinct in this file.

Просмотреть файл

@ -9,6 +9,7 @@
#include "mozilla/dom/WebGLRenderingContextBinding.h"
#include "ScopedGLHelpers.h"
#include "WebGLContext.h"
#include "WebGLFormats.h"
#include "WebGLStrongTypes.h"
#include "WebGLTexture.h"

Просмотреть файл

@ -15,6 +15,7 @@
#include "ScopedGLHelpers.h"
#include "WebGLContext.h"
#include "WebGLContextUtils.h"
#include "WebGLFormats.h"
#include "WebGLFramebuffer.h"
#include "WebGLSampler.h"
#include "WebGLTexelConversions.h"