Bug 1556468. Use the DrawTarget's offset when calculating the clip. r=mstange

The code currently assumes an offset of 0,0

Differential Revision: https://phabricator.services.mozilla.com/D33525

--HG--
extra : moz-landing-system : lando
This commit is contained in:
Jeff Muizelaar 2019-06-06 14:12:31 +00:00
Родитель 5827377048
Коммит f86acccbe5
1 изменённых файлов: 2 добавлений и 1 удалений

Просмотреть файл

@ -853,7 +853,8 @@ void gfxContext::ChangeTransform(const Matrix& aNewMatrix,
}
Rect gfxContext::GetAzureDeviceSpaceClipBounds() const {
Rect rect(CurrentState().deviceOffset.x, CurrentState().deviceOffset.y,
Rect rect(CurrentState().deviceOffset.x + Float(mDT->GetRect().x),
CurrentState().deviceOffset.y + Float(mDT->GetRect().y),
Float(mDT->GetSize().width), Float(mDT->GetSize().height));
for (unsigned int i = 0; i < mStateStack.Length(); i++) {
for (unsigned int c = 0; c < mStateStack[i].pushedClips.Length(); c++) {