Bug 1211204 - Remove possible false-negative with D3D9 texture memory reporting. r=mattwoodrow

This commit is contained in:
Nicolas Silva 2015-10-27 11:58:05 +01:00
Родитель 5b3264d688
Коммит fbb1c0bfe7
1 изменённых файлов: 3 добавлений и 3 удалений

Просмотреть файл

@ -670,6 +670,9 @@ SharedTextureClientD3D9::SharedTextureClientD3D9(ISurfaceAllocator* aAllocator,
SharedTextureClientD3D9::~SharedTextureClientD3D9()
{
MOZ_COUNT_DTOR(SharedTextureClientD3D9);
if (mTexture) {
gfxWindowsPlatform::sD3D9SharedTextureUsed -= mDesc.Width * mDesc.Height * 4;
}
}
void
@ -678,9 +681,6 @@ SharedTextureClientD3D9::FinalizeOnIPDLThread()
if (mTexture && mActor) {
KeepUntilFullDeallocation(MakeUnique<TKeepAlive<IDirect3DTexture9>>(mTexture));
}
if (mTexture) {
gfxWindowsPlatform::sD3D9SharedTextureUsed -= mDesc.Width * mDesc.Height * 4;
}
}
// static