зеркало из https://github.com/mozilla/gecko-dev.git
Bug 1297965
- Use ANGLE for WebGL2. r=jgilbert
MozReview-Commit-ID: 83zhQ5rTdbi
This commit is contained in:
Родитель
e222ca7109
Коммит
fbe0056e79
|
@ -729,11 +729,8 @@ WebGLContext::CreateAndInitGL(bool forceEnabled,
|
|||
const bool useEGL = PR_GetEnv("MOZ_WEBGL_FORCE_EGL");
|
||||
|
||||
#ifdef XP_WIN
|
||||
if (!IsWebGL2()) {
|
||||
// Use only ANGLE on Windows for WebGL 1.
|
||||
tryNativeGL = false;
|
||||
tryANGLE = true;
|
||||
}
|
||||
tryNativeGL = false;
|
||||
tryANGLE = true;
|
||||
|
||||
if (gfxPrefs::WebGLDisableWGL()) {
|
||||
tryNativeGL = false;
|
||||
|
|
Загрузка…
Ссылка в новой задаче