зеркало из https://github.com/mozilla/gecko-dev.git
Bug 1061241 - Unref our LocalMatrixShader when building our mask SkPaint r=mattwoodrow
This commit is contained in:
Родитель
9e0a82dbec
Коммит
ff91eeec59
|
@ -585,7 +585,7 @@ DrawTargetSkia::MaskSurface(const Pattern &aSource,
|
|||
SkMatrix transform = maskPaint.getShader()->getLocalMatrix();
|
||||
transform.postTranslate(SkFloatToScalar(aOffset.x), SkFloatToScalar(aOffset.y));
|
||||
SkShader* matrixShader = SkShader::CreateLocalMatrixShader(maskPaint.getShader(), transform);
|
||||
maskPaint.setShader(matrixShader);
|
||||
SkSafeUnref(maskPaint.setShader(matrixShader));
|
||||
|
||||
SkLayerRasterizer::Builder builder;
|
||||
builder.addLayer(maskPaint);
|
||||
|
|
Загрузка…
Ссылка в новой задаче