Enable extension GL_ARB_fragment_coord_convention in FS. Speculative fix for Intel Win7 buildbots.

Unreviewed.

git-svn-id: http://skia.googlecode.com/svn/trunk@6032 2bbb7eff-a529-9590-31e7-b0007b416f81
This commit is contained in:
bsalomon@google.com 2012-10-22 18:19:33 +00:00
Родитель 159d42b546
Коммит 072708f0a2
1 изменённых файлов: 2 добавлений и 1 удалений

Просмотреть файл

@ -288,7 +288,8 @@ void GrGLShaderBuilder::addVarying(GrSLType type,
const char* GrGLShaderBuilder::fragmentPosition() {
if (fContext.caps().fragCoordConventionsSupport()) {
if (!fSetupFragPosition) {
this->fFSHeader.append("layout(origin_upper_left) in vec4 gl_FragCoord;\n");
fFSHeader.printf("#extension GL_ARB_fragment_coord_convention: enable\n");
fFSHeader.append("layout(origin_upper_left) in vec4 gl_FragCoord;\n");
fSetupFragPosition = true;
}
return "gl_FragCoord";