Move GL-specific include files to their own subdirectory, to better

coexist alongside D3D backend.
Requires gyp change.

http://codereview.appspot.com/5665045/



git-svn-id: http://skia.googlecode.com/svn/trunk@3185 2bbb7eff-a529-9590-31e7-b0007b416f81
This commit is contained in:
tomhudson@google.com 2012-02-14 15:11:59 +00:00
Родитель 7bc13a6260
Коммит 6bf38b59c9
31 изменённых файлов: 35 добавлений и 36 удалений

Просмотреть файл

@ -6,7 +6,7 @@
* found in the LICENSE file.
*/
#include "BenchGpuTimer_gl.h"
#include "SkGLContext.h"
#include "gl/SkGLContext.h"
BenchGpuTimer::BenchGpuTimer(const SkGLContext* glctx) {
fContext = glctx;

Просмотреть файл

@ -18,8 +18,8 @@
#include "SkGpuDevice.h"
#include "SkGraphics.h"
#include "SkImageEncoder.h"
#include "SkNativeGLContext.h"
#include "SkNullGLContext.h"
#include "gl/SkNativeGLContext.h"
#include "gl/SkNullGLContext.h"
#include "SkNWayCanvas.h"
#include "SkPicture.h"
#include "SkString.h"

Просмотреть файл

@ -19,8 +19,8 @@
#include "SkGraphics.h"
#include "SkImageDecoder.h"
#include "SkImageEncoder.h"
#include "SkNativeGLContext.h"
#include "SkMesaGLContext.h"
#include "gl/SkNativeGLContext.h"
#include "gl/SkMesaGLContext.h"
#include "SkPicture.h"
#include "SkStream.h"
#include "SkRefCnt.h"

Просмотреть файл

@ -106,10 +106,10 @@
'../include/gpu/SkGr.h',
'../include/gpu/SkGrTexturePixelRef.h',
'../include/gpu/SkGLContext.h',
'../include/gpu/SkMesaGLContext.h',
'../include/gpu/SkNativeGLContext.h',
'../include/gpu/SkNullGLContext.h',
'../include/gpu/gl/SkGLContext.h',
'../include/gpu/gl/SkMesaGLContext.h',
'../include/gpu/gl/SkNativeGLContext.h',
'../include/gpu/gl/SkNullGLContext.h',
'../src/gpu/GrPrintf_skia.cpp',
'../src/gpu/SkGpuCanvas.cpp',
@ -182,10 +182,10 @@
'../include/gpu/GrTypes.h',
'../include/gpu/GrUserConfig.h',
'../include/gpu/GrGLConfig.h',
'../include/gpu/GrGLConfig_chrome.h',
'../include/gpu/GrGLDefines.h',
'../include/gpu/GrGLInterface.h',
'../include/gpu/gl/GrGLConfig.h',
'../include/gpu/gl/GrGLConfig_chrome.h',
'../include/gpu/gl/GrGLDefines.h',
'../include/gpu/gl/GrGLInterface.h',
'../src/gpu/GrAAHairLinePathRenderer.cpp',
'../src/gpu/GrAAHairLinePathRenderer.h',

Просмотреть файл

Просмотреть файл

Просмотреть файл

Просмотреть файл

Просмотреть файл

Просмотреть файл

Просмотреть файл

Просмотреть файл

Просмотреть файл

@ -22,7 +22,7 @@
#include "GrContext.h"
#include "SkTypeface.h"
#include "GrGLInterface.h"
#include "gl/GrGLInterface.h"
#include "GrRenderTarget.h"
#include "SkPDFDevice.h"

Просмотреть файл

@ -14,7 +14,7 @@
// #include "GrGpuD3D9.h"
#endif
#include "GrGLConfig.h"
#include "gl/GrGLConfig.h"
#include "GrGpu.h"
#include "gl/GrGpuGLShaders.h"

Просмотреть файл

@ -11,7 +11,7 @@
#ifndef GrGpuVertex_DEFINED
#define GrGpuVertex_DEFINED
#include "GrGLConfig.h"
#include "gl/GrGLConfig.h"
#include "GrPoint.h"
#if GR_TEXT_SCALAR_IS_USHORT

Просмотреть файл

@ -1,4 +1,3 @@
/*
* Copyright 2012 Google Inc.
*
@ -11,7 +10,7 @@
#define GrGLContextInfo_DEFINED
#include "GrGLCaps.h"
#include "GrGLInterface.h"
#include "gl/GrGLInterface.h"
#include "GrGLSL.h"
#include "SkString.h"

Просмотреть файл

@ -7,7 +7,7 @@
*/
#include "GrGLInterface.h"
#include "gl/GrGLInterface.h"
#include "../GrTDArray.h"
GrGLvoid GR_GL_FUNCTION_TYPE nullGLActiveTexture(GrGLenum texture) {}

Просмотреть файл

@ -6,7 +6,7 @@
* found in the LICENSE file.
*/
#include "GrGLInterface.h"
#include "gl/GrGLInterface.h"
const GrGLInterface* GrGLDefaultInterface() {
return GrGLCreateNativeInterface();

Просмотреть файл

@ -11,7 +11,7 @@
#ifndef GrGLIRect_DEFINED
#define GrGLIRect_DEFINED
#include "GrGLInterface.h"
#include "gl/GrGLInterface.h"
/**
* Helper struct for dealing with the fact that Ganesh and GL use different

Просмотреть файл

@ -12,7 +12,7 @@
#define GrGLIndexBuffer_DEFINED
#include "../GrIndexBuffer.h"
#include "GrGLInterface.h"
#include "gl/GrGLInterface.h"
class GrGpuGL;

Просмотреть файл

@ -8,8 +8,8 @@
#include "GrTypes.h"
#include "GrGLInterface.h"
#include "GrGLDefines.h"
#include "gl/GrGLInterface.h"
#include "gl/GrGLDefines.h"
#include <stdio.h>

Просмотреть файл

@ -8,7 +8,7 @@
#ifndef GrGLSL_DEFINED
#define GrGLSL_DEFINED
#include "GrGLInterface.h"
#include "gl/GrGLInterface.h"
class GrGLShaderVar;

Просмотреть файл

@ -10,7 +10,7 @@
#ifndef GrGLStencilBuffer_DEFINED
#define GrGLStencilBuffer_DEFINED
#include "GrGLInterface.h"
#include "gl/GrGLInterface.h"
#include "../GrStencilBuffer.h"
class GrGLStencilBuffer : public GrStencilBuffer {

Просмотреть файл

@ -7,8 +7,8 @@
*/
#include "GrGLConfig.h"
#include "GrGLInterface.h"
#include "gl/GrGLConfig.h"
#include "gl/GrGLInterface.h"
void GrGLClearErr(const GrGLInterface* gl) {
while (GR_GL_NO_ERROR != gl->fGetError()) {}

Просмотреть файл

@ -12,7 +12,7 @@
#define GrGLVertexBuffer_DEFINED
#include "../GrVertexBuffer.h"
#include "GrGLInterface.h"
#include "gl/GrGLInterface.h"
class GrGpuGL;

Просмотреть файл

@ -5,7 +5,7 @@
* Use of this source code is governed by a BSD-style license that can be
* found in the LICENSE file.
*/
#include "SkGLContext.h"
#include "gl/SkGLContext.h"
SkGLContext::SkGLContext()
: fFBO(0)

Просмотреть файл

@ -6,7 +6,7 @@
* found in the LICENSE file.
*/
#include "SkNullGLContext.h"
#include "gl/SkNullGLContext.h"
const GrGLInterface* SkNullGLContext::createGLContext() {
return GrGLCreateNullInterface();

Просмотреть файл

@ -7,7 +7,7 @@
*/
#include "GrGLInterface.h"
#include "gl/GrGLInterface.h"
#include <GL/glx.h>
#include <GL/gl.h>

Просмотреть файл

@ -5,7 +5,7 @@
* Use of this source code is governed by a BSD-style license that can be
* found in the LICENSE file.
*/
#include "SkNativeGLContext.h"
#include "gl/SkNativeGLContext.h"
#include <GL/glu.h>

Просмотреть файл

@ -7,8 +7,8 @@
*/
#include "Test.h"
#include "SkNativeGLContext.h"
#include "SkMesaGLContext.h"
#include "gl/SkNativeGLContext.h"
#include "gl/SkMesaGLContext.h"
static void GLInterfaceValidationTest(skiatest::Reporter* reporter) {
typedef const GrGLInterface* (*interfaceFactory)();

Просмотреть файл

@ -8,7 +8,7 @@
#include "Test.h"
#include "GrContext.h"
#include "SkNativeGLContext.h"
#include "gl/SkNativeGLContext.h"
#include "SkTLazy.h"
using namespace skiatest;