fix GPU drawing for 8 bit alpha bitmaps

BUG=

Review URL: https://codereview.appspot.com/7070052

git-svn-id: http://skia.googlecode.com/svn/trunk@7081 2bbb7eff-a529-9590-31e7-b0007b416f81
This commit is contained in:
humper@google.com 2013-01-08 16:08:01 +00:00
Родитель 7492f4ea13
Коммит 9aaf36de60
1 изменённых файлов: 3 добавлений и 1 удалений

Просмотреть файл

@ -1200,7 +1200,9 @@ void SkGpuDevice::drawBitmapCommon(const SkDraw& draw,
GrPaint grPaint;
SkAutoCachedTexture colorLutTexture;
if (!skPaint2GrPaintNoShader(this, paint, true, false, &colorLutTexture, &grPaint)) {
bool alphaOnly = !(SkBitmap::kA8_Config == bitmap.config());
if (!skPaint2GrPaintNoShader(this, paint, alphaOnly, false, &colorLutTexture, &grPaint)) {
return;
}
GrTextureParams params;