Bug 555388: Part 2: Add a reftest for testing if we're properly clearing clipped regions. r=jrmuizel

This commit is contained in:
Bas Schouten 2010-05-06 23:56:37 +02:00
Родитель 0d9c876806
Коммит 0ad7c660f4
3 изменённых файлов: 61 добавлений и 0 удалений

Просмотреть файл

@ -0,0 +1,27 @@
<html>
<head>
<script type="application/javascript">
function draw() {
var canvas = document.getElementById("canvas");
var ctx = canvas.getContext("2d");
ctx.fillStyle = "red";
ctx.beginPath();
ctx.moveTo(0, 0);
ctx.lineTo(300, 0);
ctx.lineTo(300, 300);
ctx.lineTo(0, 300);
ctx.lineTo(0, 0);
ctx.moveTo(30, 30);
ctx.lineTo(30, 150);
ctx.lineTo(150, 150);
ctx.lineTo(149, 30);
ctx.lineTo(30, 30);
ctx.fill();
}
</script>
</head>
<body onload="draw()">
<canvas id="canvas" width="300" height="300"></canvas>
</body>
</html>

Просмотреть файл

@ -0,0 +1,33 @@
<html>
<head>
<script type="application/javascript">
function draw() {
var canvas = document.getElementById("canvas");
var ctx = canvas.getContext("2d");
ctx.fillStyle = "red";
ctx.fillRect(0, 0, 500, 500);
ctx.save();
ctx.beginPath();
ctx.moveTo(30, 30);
ctx.lineTo(149, 30);
ctx.lineTo(150, 150);
ctx.lineTo(30, 150);
ctx.lineTo(30, 30);
ctx.clip();
ctx.clearRect(0, 0, 500, 500);
/**
* Work around a strange left edge offset problem in D2D.
*/
ctx.restore();
ctx.fillStyle = "red";
ctx.fillRect(0, 0, 1, 500);
ctx.fillStyle = "white";
ctx.fillRect(30, 30, 1, 120);
}
</script>
</head>
<body onload="draw()">
<canvas id="canvas" width="300" height="300"></canvas>
</body>
</html>

Просмотреть файл

@ -1423,6 +1423,7 @@ random-if(!haveTestPlugin) == 546071-1.html 546071-1-ref.html
== 551463-1.html 551463-1-ref.html
== 551699-1.html 551699-1-ref.html
== 552334-1.html 552334-1-ref.html
== 555388-1.html 555388-1-ref.html
== 556661-1.html 556661-1-ref.html
== 557736-1.html 557736-1-ref.html
== 559284-1.html 559284-1-ref.html