Bug 698205: Fix memory leak in Azure D2D backend gradients. r=jrmuizel

This commit is contained in:
Bas Schouten 2011-11-08 20:24:24 +01:00
Родитель 5ae078453d
Коммит 12f56f5354
1 изменённых файлов: 2 добавлений и 2 удалений

Просмотреть файл

@ -1021,7 +1021,7 @@ DrawTargetD2D::CreatePathBuilder(FillRule aFillRule) const
TemporaryRef<GradientStops>
DrawTargetD2D::CreateGradientStops(GradientStop *rawStops, uint32_t aNumStops) const
{
D2D1_GRADIENT_STOP *stops = new D2D1_GRADIENT_STOP[aNumStops];
vector<D2D1_GRADIENT_STOP> stops(aNumStops);
for (uint32_t i = 0; i < aNumStops; i++) {
stops[i].position = rawStops[i].offset;
@ -1030,7 +1030,7 @@ DrawTargetD2D::CreateGradientStops(GradientStop *rawStops, uint32_t aNumStops) c
RefPtr<ID2D1GradientStopCollection> stopCollection;
HRESULT hr = mRT->CreateGradientStopCollection(stops, aNumStops, byRef(stopCollection));
HRESULT hr = mRT->CreateGradientStopCollection(&stops.front(), aNumStops, byRef(stopCollection));
if (FAILED(hr)) {
gfxWarning() << "Failed to create GradientStopCollection. Code: " << hr;