b=576081; Remove gfx/layers/opengl/glDefs.h; r=vladimir

This commit is contained in:
Benoit Jacob 2010-07-03 18:26:56 -04:00
Родитель 4096d67a47
Коммит 135f449ee6
3 изменённых файлов: 3 добавлений и 3037 удалений

Просмотреть файл

@ -1306,14 +1306,7 @@ WebGLContext::GetParameter(PRUint32 pname, nsIVariant **retval)
break;
#define LOCAL_GL_MAX_VARYING_VECTORS 0x8dfc // not present in desktop OpenGL
// temporarily add those defs here, as they're missing from
// gfx/thebes/public/GLDefs.h
// and from
// gfx/layers/opengl/glDefs.h
// and I don't know in which of these 2 files they should go (probably we're going to
// kill one of them soon?)
#define LOCAL_GL_MAX_FRAGMENT_INPUT_COMPONENTS 0x9125
#define LOCAL_GL_MAX_VERTEX_OUTPUT_COMPONENTS 0x9122
case LOCAL_GL_MAX_VARYING_VECTORS:
{
#ifdef USE_GLES2

Разница между файлами не показана из-за своего большого размера Загрузить разницу

Просмотреть файл

@ -3025,6 +3025,8 @@ typedef ptrdiff_t GLintptr;
#define LOCAL_GL_IMPLEMENTATION_COLOR_READ_TYPE 0x8B9A
#define LOCAL_GL_IMPLEMENTATION_COLOR_READ_FORMAT 0x8B9B
#define LOCAL_GL_MAX_FRAGMENT_INPUT_COMPONENTS 0x9125
#define LOCAL_GL_MAX_VERTEX_OUTPUT_COMPONENTS 0x9122
#define LOCAL_WGL_NUMBER_PIXEL_FORMATS_ARB 0x2000
#define LOCAL_WGL_DRAW_TO_WINDOW_ARB 0x2001