Bug 751163 - Release ShadowImageLayerOGL's YUV textures in ShadowImageLayerOGL::CleanupResources. r=bgirard

--HG--
extra : rebase_source : 97cfcda1374519f71b4e9e01a6636ce4b701a5c1
This commit is contained in:
Nicolas Silva 2012-05-15 15:17:33 -04:00
Родитель 8f1bfaeee9
Коммит 16a850735a
2 изменённых файлов: 4 добавлений и 1 удалений

Просмотреть файл

@ -882,6 +882,9 @@ ShadowImageLayerOGL::LoadAsTexture(GLuint aTextureUnit, gfxIntSize* aSize)
void
ShadowImageLayerOGL::CleanupResources()
{
mYUVTexture[0].Release();
mYUVTexture[1].Release();
mYUVTexture[2].Release();
mTexImage = nsnull;
}

Просмотреть файл

@ -82,8 +82,8 @@ public:
GLuint GetTextureID() { return mTexture; }
GLContext *GetGLContext() { return mContext; }
private:
void Release();
private:
nsRefPtr<GLContext> mContext;
GLuint mTexture;