duh, can't use wide string constants on Linux

This commit is contained in:
beard%netscape.com 2000-04-07 03:08:20 +00:00
Родитель 26a073ebc4
Коммит 1a2406676c
2 изменённых файлов: 4 добавлений и 4 удалений

Просмотреть файл

@ -404,12 +404,12 @@ static float64 testObjects(World &world, int32 n)
ICodeGenerator initCG; ICodeGenerator initCG;
// var global = new Object(); // var global = new Object();
StringAtom& global = world.identifiers[L"global"]; StringAtom& global = world.identifiers[widenCString("global")];
initCG.beginStatement(position); initCG.beginStatement(position);
initCG.saveName(global, initCG.newObject()); initCG.saveName(global, initCG.newObject());
// global.counter = 0; // global.counter = 0;
StringAtom& counter = world.identifiers[L"counter"]; StringAtom& counter = world.identifiers[widenCString("counter")];
initCG.beginStatement(position); initCG.beginStatement(position);
initCG.setProperty(counter, initCG.loadName(global), initCG.loadImmediate(0.0)); initCG.setProperty(counter, initCG.loadName(global), initCG.loadImmediate(0.0));

Просмотреть файл

@ -404,12 +404,12 @@ static float64 testObjects(World &world, int32 n)
ICodeGenerator initCG; ICodeGenerator initCG;
// var global = new Object(); // var global = new Object();
StringAtom& global = world.identifiers[L"global"]; StringAtom& global = world.identifiers[widenCString("global")];
initCG.beginStatement(position); initCG.beginStatement(position);
initCG.saveName(global, initCG.newObject()); initCG.saveName(global, initCG.newObject());
// global.counter = 0; // global.counter = 0;
StringAtom& counter = world.identifiers[L"counter"]; StringAtom& counter = world.identifiers[widenCString("counter")];
initCG.beginStatement(position); initCG.beginStatement(position);
initCG.setProperty(counter, initCG.loadName(global), initCG.loadImmediate(0.0)); initCG.setProperty(counter, initCG.loadName(global), initCG.loadImmediate(0.0));