r=pedemont, sr=blizzard
OS/2 only - bad if condition on whether to SlowTile
This commit is contained in:
mkaply%us.ibm.com 2002-01-02 23:24:25 +00:00
Родитель 85b96f2659
Коммит 1b6f195ef1
1 изменённых файлов: 1 добавлений и 1 удалений

Просмотреть файл

@ -600,7 +600,7 @@ NS_IMETHODIMP nsImageOS2::DrawTile(nsIRenderingContext &aContext,
// Don't bother tiling if we only have to draw the bitmap a couple of times
// Can't tile with 8bit alpha masks because need access destination bitmap values
if ((ImageWidth > DrawRect.width / 2 && ImageHeight > DrawRect.height / 2) ||
(ImageWidth > MAX_BUFFER_WIDTH && ImageHeight > MAX_BUFFER_HEIGHT) ||
(ImageWidth > MAX_BUFFER_WIDTH) || (ImageHeight > MAX_BUFFER_HEIGHT) ||
mAlphaDepth > 1)
return SlowTile (aContext, aSurface, aSXOffset, aSYOffset, aTileRect);