Bug 614651: Intersect clip rects properly in D3D9 layers. r=bas a=blocking-final

This commit is contained in:
Matt Woodrow 2010-12-15 21:37:07 +01:00
Родитель ecc4cfb7c4
Коммит 1dd1e4041a
1 изменённых файлов: 1 добавлений и 1 удалений

Просмотреть файл

@ -234,7 +234,7 @@ ContainerLayerD3D9::RenderLayer()
r.left = NS_MAX<PRInt32>(oldClipRect.left, r.left);
r.right = NS_MIN<PRInt32>(oldClipRect.right, r.right);
r.top = NS_MAX<PRInt32>(oldClipRect.top, r.top);
r.bottom = NS_MAX<PRInt32>(oldClipRect.bottom, r.bottom);
r.bottom = NS_MIN<PRInt32>(oldClipRect.bottom, r.bottom);
} else {
// > 0 is implied during the intersection when useIntermediate == true;
r.left = NS_MAX<LONG>(0, r.left);