Bug 628665 - Fire a 'waiting' event when play() is called on a media element with readyState HAVE_NOTHING. r=roc

This commit is contained in:
Chris Pearce 2011-03-24 11:28:57 +13:00
Родитель 1b2c35e3d0
Коммит 296b991598
1 изменённых файлов: 3 добавлений и 0 удалений

Просмотреть файл

@ -1382,6 +1382,9 @@ NS_IMETHODIMP nsHTMLMediaElement::Play()
if (mPaused) { if (mPaused) {
DispatchAsyncEvent(NS_LITERAL_STRING("play")); DispatchAsyncEvent(NS_LITERAL_STRING("play"));
switch (mReadyState) { switch (mReadyState) {
case nsIDOMHTMLMediaElement::HAVE_NOTHING:
DispatchAsyncEvent(NS_LITERAL_STRING("waiting"));
break;
case nsIDOMHTMLMediaElement::HAVE_METADATA: case nsIDOMHTMLMediaElement::HAVE_METADATA:
case nsIDOMHTMLMediaElement::HAVE_CURRENT_DATA: case nsIDOMHTMLMediaElement::HAVE_CURRENT_DATA:
FireTimeUpdate(PR_FALSE); FireTimeUpdate(PR_FALSE);