Bug 669851 - Use bilinear image scaling on all ARM devices, even without NEON [r=mbrubeck,jmuizelaar]

This commit is contained in:
Chris Lord 2011-07-07 03:08:00 -07:00
Родитель 5896e1f813
Коммит 2e26bf548e
2 изменённых файлов: 0 добавлений и 10 удалений

Просмотреть файл

@ -158,11 +158,6 @@ gfxSurfaceDrawable::Draw(gfxContext* aContext,
PreparePatternForUntiledDrawing(pattern, deviceSpaceToImageSpace,
currentTarget, filter);
}
#ifdef MOZ_GFX_OPTIMIZE_MOBILE
if (!mozilla::supports_neon()) {
pattern->SetFilter(gfxPattern::FILTER_FAST);
}
#endif
pattern->SetMatrix(gfxMatrix(aTransform).Multiply(mTransform));
aContext->NewPath();
aContext->SetPattern(pattern);

Просмотреть файл

@ -3160,11 +3160,6 @@ GraphicsFilter
nsLayoutUtils::GetGraphicsFilterForFrame(nsIFrame* aForFrame)
{
GraphicsFilter defaultFilter = gfxPattern::FILTER_GOOD;
#ifdef MOZ_GFX_OPTIMIZE_MOBILE
if (!mozilla::supports_neon()) {
defaultFilter = gfxPattern::FILTER_NEAREST;
}
#endif
nsIFrame *frame = nsCSSRendering::IsCanvasFrame(aForFrame) ?
nsCSSRendering::FindBackgroundStyleFrame(aForFrame) : aForFrame;