progress & status should use the progress event sink associated with the laod

instead of the status feedback object
This commit is contained in:
mscott%netscape.com 2000-05-03 21:19:38 +00:00
Родитель 04a20c671b
Коммит 3ebe5207ea
1 изменённых файлов: 4 добавлений и 4 удалений

Просмотреть файл

@ -482,14 +482,14 @@ void nsPop3Protocol::UpdateStatus(PRInt32 aStatusID)
void nsPop3Protocol::UpdateStatusWithString(PRUnichar * aStatusString)
{
if (m_statusFeedback && aStatusString)
m_statusFeedback->ShowStatusString(aStatusString);
if (mProgressEventSink)
mProgressEventSink->OnStatus(this, m_channelContext, aStatusString);
}
void nsPop3Protocol::UpdateProgressPercent (PRUint32 totalDone, PRUint32 total)
{
if (m_statusFeedback && total > 0)
m_statusFeedback->ShowProgress((100 *(totalDone)) / total);
if (mProgressEventSink)
mProgressEventSink->OnProgress(this, m_channelContext, (PRInt32) totalDone, (PRInt32) total);
}
void nsPop3Protocol::SetUsername(const char* name)