Bug 603532 - LayerManagerD3D10.cpp fails to compile with "--with-windows-version=502"; (Av1) Make MOZ_ENABLE_D3D10_LAYER depend on WIN32_D2D_SURFACE_FEATURE.

r=vladimir.
This commit is contained in:
Serge Gautherie 2010-10-14 19:37:50 +02:00
Родитель 01efa1a1a4
Коммит 4189b5abd6
1 изменённых файлов: 4 добавлений и 1 удалений

Просмотреть файл

@ -8444,7 +8444,10 @@ if test "$MOZ_TREE_CAIRO"; then
fi
AC_CHECK_HEADER(d3d9.h, MOZ_ENABLE_D3D9_LAYER=1)
AC_CHECK_HEADER(d3d10.h, MOZ_ENABLE_D3D10_LAYER=1)
dnl D3D10 Layers depend on D2D Surfaces.
if test -n "$WIN32_D2D_SURFACE_FEATURE"; then
AC_CHECK_HEADER(d3d10.h, MOZ_ENABLE_D3D10_LAYER=1)
fi
AC_TRY_COMPILE([#include <ddraw.h>], [int foo = DDLOCK_WAITNOTBUSY;], HAS_DDRAW=1, HAS_DDRAW=)
if test -z "$HAS_DDRAW"; then