Bug 713369 - don't try to fall back to another GL provider, *at all* - r=jgilbert

This commit is contained in:
Benoit Jacob 2012-03-26 15:20:35 -04:00
Родитель 2b2172ea31
Коммит 576cb675b8
1 изменённых файлов: 1 добавлений и 1 удалений

Просмотреть файл

@ -491,7 +491,7 @@ WebGLContext::SetDimensions(PRInt32 width, PRInt32 height)
// if we want EGL, try it now // if we want EGL, try it now
if (!gl && (preferEGL || useANGLE) && !preferOpenGL) { if (!gl && (preferEGL || useANGLE) && !preferOpenGL) {
gl = gl::GLContextProviderEGL::CreateOffscreen(gfxIntSize(width, height), format); gl = gl::GLContextProviderEGL::CreateOffscreen(gfxIntSize(width, height), format);
if (gl && !InitAndValidateGL()) { if (!gl || !InitAndValidateGL()) {
LogMessage("Error during ANGLE OpenGL ES initialization"); LogMessage("Error during ANGLE OpenGL ES initialization");
return NS_ERROR_FAILURE; return NS_ERROR_FAILURE;
} }