Removing old debug code, not part of the build

This commit is contained in:
axel%pike.org 2000-07-25 15:12:04 +00:00
Родитель 4f03eacd41
Коммит 58c99d252c
1 изменённых файлов: 1 добавлений и 4 удалений

Просмотреть файл

@ -34,7 +34,7 @@
* -- Removed a number of castings of XML_Char to DOM_CHAR since they
* were not working on Windows properly
*
* $Id: XMLParser.cpp,v 1.8 2000-06-27 10:40:57 axel%pike.org Exp $
* $Id: XMLParser.cpp,v 1.9 2000-07-25 15:12:04 axel%pike.org Exp $
*/
#include "XMLParser.h"
@ -168,9 +168,6 @@ void charData(void* userData, const XML_Char* s, int len)
Node* prevSib = ps->currentNode->getLastChild();
if (prevSib && prevSib->getNodeType()==Node::TEXT_NODE){
((CharacterData*)prevSib)->appendData(data);
#ifdef DEBUG
cout<< "Another abundant text object spared?" << endl;
#endif
} else {
ps->currentNode->appendChild(ps->document->createTextNode(data));
};