b=593850; [webgl] remove bogus webgl debug utils from tests; r=bjacob

This commit is contained in:
Vladimir Vukicevic 2010-09-13 08:56:13 -07:00
Родитель e76bb05f4e
Коммит 6f7f10b1ae
5 изменённых файлов: 5 добавлений и 12 удалений

Просмотреть файл

@ -11,7 +11,6 @@ found in the LICENSE file.
<link rel="stylesheet" href="../resources/js-test-style.css"/>
<script src="../resources/js-test-pre.js"></script>
<script src="resources/webgl-test.js"> </script>
<script src="../../debug/webgl-debug.js"> </script>
</head>
<body>
<canvas id="example" width="24" height="24"></canvas>
@ -57,7 +56,6 @@ function init()
gl = initWebGL("example", "vshader", "fshader", [ "vPosition", "texCoord0"],
[ 0, 0, 0, 1 ], 1);
gl = WebGLDebugUtils.makeDebugContext(gl);
gl.disable(gl.DEPTH_TEST);
gl.disable(gl.BLEND);

Просмотреть файл

@ -11,7 +11,6 @@ found in the LICENSE file.
<link rel="stylesheet" href="../resources/js-test-style.css"/>
<script src="../resources/js-test-pre.js"></script>
<script src="resources/webgl-test.js"> </script>
<script src="../../debug/webgl-debug.js"> </script>
</head>
<body>
<canvas id="example" width="2" height="2" style="width: 40px; height: 40px;"></canvas>
@ -69,7 +68,6 @@ function init()
gl = initWebGL("example", "vshader", "fshader2d", [ "vPosition", "texCoord0"],
[ 0, 0, 0, 1 ], 1);
gl = WebGLDebugUtils.makeDebugContext(gl);
var program2d = gl.program;
var programCube = loadProgram(gl, "vshader", "fshaderCube", false);

Просмотреть файл

@ -33,7 +33,10 @@ if (!gl) {
testFailed("context does not exist");
} else {
testPassed("context exists");
WebGLDebugUtils.init(gl);
if ("WebGLDebugUtils" in window)
WebGLDebugUtils.init(gl);
else
WebGLDebugUtils = false;
debug("");
debug("Checking texture formats.");
@ -189,7 +192,7 @@ if (!gl) {
gl.uniform1i(loc, 0);
function checkType(r, g, b, a, type, format, buf) {
var typeName = WebGLDebugUtils.glEnumToString(type);
var typeName = WebGLDebugUtils ? WebGLDebugUtils.glEnumToString(type) : type;
debug("");
debug("checking gl.texImage2D with type: " + typeName);
gl.texImage2D(gl.TEXTURE_2D,

Просмотреть файл

@ -11,7 +11,6 @@ found in the LICENSE file.
<link rel="stylesheet" href="../resources/js-test-style.css"/>
<script src="../resources/js-test-pre.js"></script>
<script src="resources/webgl-test.js"> </script>
<script src="../../debug/webgl-debug.js"> </script>
<script src="resources/webgl-test-utils.js"></script>
</head>
<body>
@ -36,7 +35,6 @@ function init()
var canvas = document.getElementById("example");
gl = wtu.create3DContext(canvas);
var program = wtu.setupTexturedQuad(gl);
gl = WebGLDebugUtils.makeDebugContext(gl);
var textureLoc = gl.getUniformLocation(program, "tex");

Просмотреть файл

@ -30,10 +30,6 @@ conformance/tex-image-and-sub-image-2d-with-video.html
conformance/tex-image-with-format-and-type.html
conformance/tex-image-with-invalid-data.html
conformance/tex-input-validation.html
conformance/texparameter-test.html
conformance/texture-active-bind-2.html
conformance/texture-formats-test.html
conformance/uniform-samplers-test.html
conformance/viewport-unchanged-upon-resize.html
more/conformance/constants.html
more/conformance/getContext.html