nsTableCellMap::InsertRows shouldn't make damage area smaller, b=244135 p=malcolm.parsons r+sr=bz a=roc

This commit is contained in:
fantasai.cvs@inkedblade.net 2007-10-19 07:41:29 -07:00
Родитель 65c810c464
Коммит 72e0039d1d
2 изменённых файлов: 3 добавлений и 2 удалений

Просмотреть файл

@ -101,6 +101,7 @@ fails-if(MOZ_WIDGET_TOOLKIT=="cocoa") == 28811-2a.html 28811-2-ref.html # bug 38
== 243266-1.html 243266-1-ref.html
== 243302-1.html 243302-1-ref.html
== 244135-1.html 244135-1-ref.html
== 244135-2.html 244135-2-ref.html
== 244932-1.html 244932-1-ref.html
== 249982-1.html 249982-1-ref.html
== 253701-1.html 253701-1-ref.html

Просмотреть файл

@ -565,8 +565,8 @@ nsTableCellMap::InsertRows(nsTableRowGroupFrame& aParent,
nsTableRowGroupFrame* rg = cellMap->GetRowGroup();
if (rg == &aParent) {
cellMap->InsertRows(*this, aRows, rowIndex, aConsiderSpans, aDamageArea);
aDamageArea.y = aFirstRowIndex;
aDamageArea.height = PR_MAX(0, GetRowCount() - aFirstRowIndex);
aDamageArea.y = PR_MIN(aFirstRowIndex, aDamageArea.y);
aDamageArea.height = PR_MAX(0, GetRowCount() - aDamageArea.y);
#ifdef DEBUG_TABLE_CELLMAP
Dump("after InsertRows");
#endif