Bug 739604 - Check if output file is valid before printing. r=mattwoodrow

Check that gfxUtils::sDumpPaintFile isn't NULL before calling print functions
in Layers.cpp:WriteSnapshotToDumpFile_internal().
This commit is contained in:
Chris Lord 2012-03-28 19:10:22 +01:00
Родитель b6e8332018
Коммит b3b7450b56
1 изменённых файлов: 4 добавлений и 2 удалений

Просмотреть файл

@ -572,9 +572,11 @@ void WriteSnapshotToDumpFile_internal(T* aObj, gfxASurface* aSurf)
nsCString string(aObj->Name());
string.Append("-");
string.AppendInt((PRUint64)aObj);
fprintf(gfxUtils::sDumpPaintFile, "array[\"%s\"]=\"", string.BeginReading());
if (gfxUtils::sDumpPaintFile)
fprintf(gfxUtils::sDumpPaintFile, "array[\"%s\"]=\"", string.BeginReading());
aSurf->DumpAsDataURL(gfxUtils::sDumpPaintFile);
fprintf(gfxUtils::sDumpPaintFile, "\";");
if (gfxUtils::sDumpPaintFile)
fprintf(gfxUtils::sDumpPaintFile, "\";");
}
void WriteSnapshotToDumpFile(Layer* aLayer, gfxASurface* aSurf)