Bug 596303 - Use transparent surfaces for our GL contexts so transparent windows work. r=mstange a=b

This commit is contained in:
Jeff Muizelaar 2010-09-21 12:30:19 -04:00
Родитель 18eb4e1d3a
Коммит b92a9be691
1 изменённых файлов: 5 добавлений и 1 удалений

Просмотреть файл

@ -345,7 +345,11 @@ GLContextProviderCGL::CreateForWindow(nsIWidget *aWidget)
NSView *childView = (NSView *)aWidget->GetNativeData(NS_NATIVE_WIDGET);
[context setView:childView];
nsRefPtr<GLContextCGL> glContext = new GLContextCGL(ContextFormat(ContextFormat::BasicRGB24),
// make the context transparent
GLint opaque = 0;
[context setValues:&opaque forParameter:NSOpenGLCPSurfaceOpacity];
nsRefPtr<GLContextCGL> glContext = new GLContextCGL(ContextFormat(ContextFormat::BasicRGBA32),
shareContext,
context);
if (!glContext->Init()) {