зеркало из https://github.com/mozilla/pjs.git
Bug 596303 - Use transparent surfaces for our GL contexts so transparent windows work. r=mstange a=b
This commit is contained in:
Родитель
18eb4e1d3a
Коммит
b92a9be691
|
@ -345,7 +345,11 @@ GLContextProviderCGL::CreateForWindow(nsIWidget *aWidget)
|
|||
NSView *childView = (NSView *)aWidget->GetNativeData(NS_NATIVE_WIDGET);
|
||||
[context setView:childView];
|
||||
|
||||
nsRefPtr<GLContextCGL> glContext = new GLContextCGL(ContextFormat(ContextFormat::BasicRGB24),
|
||||
// make the context transparent
|
||||
GLint opaque = 0;
|
||||
[context setValues:&opaque forParameter:NSOpenGLCPSurfaceOpacity];
|
||||
|
||||
nsRefPtr<GLContextCGL> glContext = new GLContextCGL(ContextFormat(ContextFormat::BasicRGBA32),
|
||||
shareContext,
|
||||
context);
|
||||
if (!glContext->Init()) {
|
||||
|
|
Загрузка…
Ссылка в новой задаче