Bug 729132 - Correctly handle the case that we try to draw a texture with x = width. r=mattwoodrow

--HG--
extra : rebase_source : 02d84bf78ef60d84dfb96832cd39267f5d99aa38
This commit is contained in:
Joe Drew 2012-02-24 15:08:31 -08:00
Родитель fdc9fcd883
Коммит d21ac86fe1
1 изменённых файлов: 2 добавлений и 2 удалений

Просмотреть файл

@ -2510,9 +2510,9 @@ GLContext::DecomposeIntoNoRepeatTriangles(const nsIntRect& aTexCoordRect,
{
// normalize this
nsIntRect tcr(aTexCoordRect);
while (tcr.x > aTexSize.width)
while (tcr.x >= aTexSize.width)
tcr.x -= aTexSize.width;
while (tcr.y > aTexSize.height)
while (tcr.y >= aTexSize.height)
tcr.y -= aTexSize.height;
// Compute top left and bottom right tex coordinates