Force a recompile when a function is added to HLSL

This commit is contained in:
Robert Konrad 2017-04-20 15:21:47 +02:00
Родитель f7dd57040e
Коммит 31afcbb4fe
1 изменённых файлов: 10 добавлений и 2 удалений

Просмотреть файл

@ -1195,7 +1195,11 @@ void CompilerHLSL::emit_texture_op(const Instruction &i)
if (options.shader_model >= 40 && proj)
{
requires_textureProj = true;
if (!requires_textureProj)
{
requires_textureProj = true;
force_recompile = true;
}
coord_expr = "SPIRV_Cross_projectTextureCoordinate(" + coord_expr + ")";
}
@ -1424,7 +1428,11 @@ void CompilerHLSL::emit_instruction(const Instruction &instruction)
case OpFMod:
{
requires_op_fmod = true;
if (!requires_op_fmod)
{
requires_op_fmod = true;
force_recompile = true;
}
CompilerGLSL::emit_instruction(instruction);
break;
}