ConstantID can be 0 for spec constants.

This commit is contained in:
Hans-Kristian Arntzen 2017-09-29 10:33:28 +02:00
Родитель cff0fb57dc
Коммит 6583de8de7
1 изменённых файлов: 3 добавлений и 3 удалений

Просмотреть файл

@ -428,7 +428,7 @@ void CompilerGLSL::emit_header()
SpecializationConstant wg_x, wg_y, wg_z;
get_work_group_size_specialization_constants(wg_x, wg_y, wg_z);
if (wg_x.id && wg_x.constant_id)
if (wg_x.id)
{
if (options.vulkan_semantics)
inputs.push_back(join("local_size_x_id = ", wg_x.constant_id));
@ -438,7 +438,7 @@ void CompilerGLSL::emit_header()
else
inputs.push_back(join("local_size_x = ", execution.workgroup_size.x));
if (wg_y.id && wg_y.constant_id)
if (wg_y.id)
{
if (options.vulkan_semantics)
inputs.push_back(join("local_size_y_id = ", wg_y.constant_id));
@ -448,7 +448,7 @@ void CompilerGLSL::emit_header()
else
inputs.push_back(join("local_size_y = ", execution.workgroup_size.y));
if (wg_z.id && wg_z.constant_id)
if (wg_z.id)
{
if (options.vulkan_semantics)
inputs.push_back(join("local_size_z_id = ", wg_z.constant_id));