This commit is contained in:
Hans-Kristian Arntzen 2018-03-09 15:26:36 +01:00
Родитель a803e5ae38
Коммит 9a52713d77
2 изменённых файлов: 3 добавлений и 2 удалений

Просмотреть файл

@ -5820,7 +5820,7 @@ void CompilerGLSL::emit_instruction(const Instruction &instruction)
{
uint32_t result_type = ops[0];
uint32_t id = ops[1];
const auto * const elems = &ops[2];
const auto *const elems = &ops[2];
length -= 2;
bool forward = true;

Просмотреть файл

@ -1997,7 +1997,8 @@ void CompilerHLSL::emit_function_prototype(SPIRFunction &func, uint64_t return_f
// Flatten a combined sampler to two separate arguments in modern HLSL.
auto &arg_type = get<SPIRType>(arg.type);
if (hlsl_options.shader_model > 30 && arg_type.basetype == SPIRType::SampledImage && arg_type.image.dim != DimBuffer)
if (hlsl_options.shader_model > 30 && arg_type.basetype == SPIRType::SampledImage &&
arg_type.image.dim != DimBuffer)
{
// Manufacture automatic sampler arg for SampledImage texture
decl += ", ";