Add force no external validation path to HLSL as well.
This commit is contained in:
Родитель
70743b9be4
Коммит
bd7c47a071
|
@ -97,7 +97,7 @@ def cross_compile_msl(shader):
|
||||||
|
|
||||||
def validate_shader_hlsl(shader):
|
def validate_shader_hlsl(shader):
|
||||||
subprocess.check_call(['glslangValidator', '-e', 'main', '-D', '-V', shader])
|
subprocess.check_call(['glslangValidator', '-e', 'main', '-D', '-V', shader])
|
||||||
if os.path.exists('fxc'):
|
if (not force_no_external_validation) and os.path.exists('fxc'):
|
||||||
subprocess.check_call(['fxc', shader])
|
subprocess.check_call(['fxc', shader])
|
||||||
|
|
||||||
def cross_compile_hlsl(shader):
|
def cross_compile_hlsl(shader):
|
||||||
|
|
Загрузка…
Ссылка в новой задаче