fix: Wrong Instanced call used for DrawInstanced in CommandList.Direct3D.cs (#2482)

CommandList.DrawInstanced(Buffer argumentsBuffer, int alignedByteOffsetForArgs = 0)
NativeDeviceContext was DrawIndexedInstancedIndirect but should be DrawInstancedIndirect
This commit is contained in:
kopffarben 2024-10-09 20:29:20 +02:00 коммит произвёл GitHub
Родитель 2af6925a59
Коммит 4c46fdcc4d
Не найден ключ, соответствующий данной подписи
Идентификатор ключа GPG: B5690EEEBB952194
1 изменённых файлов: 1 добавлений и 1 удалений

Просмотреть файл

@ -526,7 +526,7 @@ namespace Stride.Graphics
PrepareDraw();
NativeDeviceContext.DrawIndexedInstancedIndirect(argumentsBuffer.NativeBuffer, alignedByteOffsetForArgs);
NativeDeviceContext.DrawInstancedIndirect(argumentsBuffer.NativeBuffer, alignedByteOffsetForArgs);
GraphicsDevice.FrameDrawCalls++;
}