EShTargetSpv: Fix #1235, spelling, in a backward compatible way.

This commit is contained in:
John Kessenich 2018-01-31 17:53:24 -07:00
Родитель 6c1c2766b6
Коммит 22f02d09cc
2 изменённых файлов: 3 добавлений и 2 удалений

Просмотреть файл

@ -855,7 +855,7 @@ void CompileAndLinkShaderUnits(std::vector<ShaderCompUnit> compUnits)
: glslang::EShSourceGlsl, : glslang::EShSourceGlsl,
compUnit.stage, glslang::EShClientVulkan, ClientInputSemanticsVersion); compUnit.stage, glslang::EShClientVulkan, ClientInputSemanticsVersion);
shader->setEnvClient(glslang::EShClientVulkan, VulkanClientVersion); shader->setEnvClient(glslang::EShClientVulkan, VulkanClientVersion);
shader->setEnvTarget(glslang::EshTargetSpv, TargetVersion); shader->setEnvTarget(glslang::EShTargetSpv, TargetVersion);
} else { } else {
shader->setEnvInput((Options & EOptionReadHlsl) ? glslang::EShSourceHlsl shader->setEnvInput((Options & EOptionReadHlsl) ? glslang::EShSourceHlsl
: glslang::EShSourceGlsl, : glslang::EShSourceGlsl,

Просмотреть файл

@ -119,7 +119,8 @@ typedef enum {
typedef enum { typedef enum {
EShTargetNone, EShTargetNone,
EshTargetSpv, EShTargetSpv, // preferred spelling
EshTargetSpv = EShTargetSpv, // legacy spelling
} EShTargetLanguage; } EShTargetLanguage;
struct TInputLanguage { struct TInputLanguage {