Force "smooth" interpolation qualification when in a fragment shader.

git-svn-id: https://cvs.khronos.org/svn/repos/ogl/trunk/ecosystem/public/sdk/tools/glslang@21140 e7fa87d3-cd2b-0410-9028-fcbf551c1848
This commit is contained in:
John Kessenich 2013-04-13 06:05:31 +00:00
Родитель 78016eff17
Коммит 4d5de020d8
2 изменённых файлов: 6 добавлений и 2 удалений

Просмотреть файл

@ -8,6 +8,7 @@ LD_LIBRARY_PATH=`pwd`/glslang/MachineIndependent/lib:${LD_LIBRARY_PATH}
export LD_LIBRARY_PATH
# run using test data
cd StandAlone
./StandAlone -i sample.vert sample.frag
cd Test
../StandAlone/StandAlone -i sample.vert sample.frag

Просмотреть файл

@ -1601,6 +1601,9 @@ fully_specified_type
$$.qualifier = $1.qualifier;
if ($$.qualifier.precision == EpqNone)
$$.qualifier.precision = $2.qualifier.precision;
if (! $$.qualifier.isInterpolation() && parseContext.language == EShLangFragment)
$$.qualifier.smooth = true;
}
;