Updated the test to not fail the build if a GPU is not available

This commit is contained in:
Matthew Leibowitz 2017-05-15 20:37:41 +02:00
Родитель b787f469e8
Коммит 592a56fae5
2 изменённых файлов: 13 добавлений и 10 удалений

Просмотреть файл

@ -41,7 +41,7 @@ namespace SkiaSharp.Tests
(glxMajor < 1) ||
(glxMajor == 1 && glxMinor < 3)) {
Destroy();
throw new Exception("GLX version 1.3 or higher required.");
throw new Exception($"GLX version 1.3 or higher required ({glxMajor}.{glxMinor} provided).");
}
var fbc = Glx.ChooseFBConfig(fDisplay, Xlib.XDefaultScreen(fDisplay), visualAttribs);

Просмотреть файл

@ -89,15 +89,18 @@ namespace SkiaSharp.Tests
protected GlContext CreateGlContext()
{
TestGlVersion();
if (IsLinux) {
return new GlxContext();
} else if (IsMac) {
return new CglContext();
} else if (IsWindows) {
return new WglContext();
} else {
try {
if (IsLinux) {
return new GlxContext();
} else if (IsMac) {
return new CglContext();
} else if (IsWindows) {
return new WglContext();
} else {
return null;
}
} catch (Exception ex) {
Assert.Ignore("Unable to create GL context: " + ex.Message);
return null;
}
}