Increase delay for repeated scheduling so the tests won't fail on build server

This commit is contained in:
Dr.Rx 2020-01-21 10:33:29 -05:00
Родитель 465eafd56d
Коммит baf5339d11
1 изменённых файлов: 4 добавлений и 4 удалений

Просмотреть файл

@ -22,14 +22,14 @@ namespace Uno.UI.RuntimeTests.Tests.System
try
{
timer.Interval = TimeSpan.FromMilliseconds(100);
timer.Interval = TimeSpan.FromMilliseconds(10);
timer.Tick += (snd, e) => tcs.SetResult(default);
timer.Start();
Assert.IsTrue(timer.IsRunning);
await Task.WhenAny(tcs.Task, Task.Delay(1000));
await Task.WhenAny(tcs.Task, Task.Delay(10000));
Assert.IsTrue(tcs.Task.IsCompleted);
}
@ -49,7 +49,7 @@ namespace Uno.UI.RuntimeTests.Tests.System
try
{
timer.Interval = TimeSpan.FromMilliseconds(100);
timer.Interval = TimeSpan.FromMilliseconds(10);
timer.Tick += (snd, e) =>
{
if (++count >= 3)
@ -63,7 +63,7 @@ namespace Uno.UI.RuntimeTests.Tests.System
Assert.IsTrue(timer.IsRunning);
Assert.IsTrue(timer.IsRepeating);
await Task.WhenAny(tcs.Task, Task.Delay(1000));
await Task.WhenAny(tcs.Task, Task.Delay(10000));
Assert.IsTrue(tcs.Task.IsCompleted);
Assert.AreEqual(count, 3);