Added insert before and after functions

This commit is contained in:
Wiesław Šoltés 2017-02-19 17:38:11 +01:00
Родитель 512beb999e
Коммит be646eb146
4 изменённых файлов: 48 добавлений и 0 удалений

Просмотреть файл

@ -63,6 +63,18 @@ public:
{ {
m_Formats.AddTail(format); m_Formats.AddTail(format);
} }
void InsertBefore(CFormat &format, int nIndex)
{
POSITION pos = m_Formats.FindIndex(nIndex);
if (pos != NULL)
m_Formats.InsertBefore(pos, format);
}
void InsertAfter(CFormat &format, int nIndex)
{
POSITION pos = m_Formats.FindIndex(nIndex);
if (pos != NULL)
m_Formats.InsertAfter(pos, format);
}
public: public:
void RemoveNode(int pstn = -1) void RemoveNode(int pstn = -1)
{ {

Просмотреть файл

@ -62,6 +62,18 @@ public:
{ {
m_Items.AddTail(item); m_Items.AddTail(item);
} }
void InsertBefore(CItem& item, int nIndex)
{
POSITION pos = m_Items.FindIndex(nIndex);
if (pos != NULL)
m_Items.InsertBefore(pos, item);
}
void InsertAfter(CItem& item, int nIndex)
{
POSITION pos = m_Items.FindIndex(nIndex);
if (pos != NULL)
m_Items.InsertAfter(pos, item);
}
public: public:
void RemoveNode(int pstn = -1) void RemoveNode(int pstn = -1)
{ {

Просмотреть файл

@ -63,6 +63,18 @@ public:
{ {
m_Languages.AddTail(language); m_Languages.AddTail(language);
} }
void InsertBefore(CLanguage &language, int nIndex)
{
POSITION pos = m_Languages.FindIndex(nIndex);
if (pos != NULL)
m_Languages.InsertBefore(pos, language);
}
void InsertAfter(CLanguage &language, int nIndex)
{
POSITION pos = m_Languages.FindIndex(nIndex);
if (pos != NULL)
m_Languages.InsertAfter(pos, language);
}
public: public:
void RemoveNode(int pstn = -1) void RemoveNode(int pstn = -1)
{ {

Просмотреть файл

@ -63,6 +63,18 @@ public:
{ {
m_Presets.AddTail(preset); m_Presets.AddTail(preset);
} }
void InsertBefore(CPreset &preset, int nIndex)
{
POSITION pos = m_Presets.FindIndex(nIndex);
if (pos != NULL)
m_Presets.InsertBefore(pos, preset);
}
void InsertAfter(CPreset &preset, int nIndex)
{
POSITION pos = m_Presets.FindIndex(nIndex);
if (pos != NULL)
m_Presets.InsertAfter(pos, preset);
}
void InsertNode(CString szName) void InsertNode(CString szName)
{ {
CPreset preset; CPreset preset;