Switching from surface to texture in forms

This commit is contained in:
Matthew Leibowitz 2018-02-05 20:54:20 +02:00
Родитель 01f2ded1d0
Коммит e026caf6db
2 изменённых файлов: 2 добавлений и 2 удалений

Просмотреть файл

@ -4,7 +4,7 @@ using Android.Opengl;
using Xamarin.Forms;
using SKFormsView = SkiaSharp.Views.Forms.SKGLView;
using SKNativeView = SkiaSharp.Views.Android.SKGLSurfaceView;
using SKNativeView = SkiaSharp.Views.Android.SKGLTextureView;
[assembly: ExportRenderer(typeof(SKFormsView), typeof(SkiaSharp.Views.Forms.SKGLViewRenderer))]

Просмотреть файл

@ -7,7 +7,7 @@ using SKFormsView = SkiaSharp.Views.Forms.SKGLView;
#if __ANDROID__
using Android.Content;
using Xamarin.Forms.Platform.Android;
using SKNativeView = SkiaSharp.Views.Android.SKGLSurfaceView;
using SKNativeView = SkiaSharp.Views.Android.SKGLTextureView;
using SKNativePaintGLSurfaceEventArgs = SkiaSharp.Views.Android.SKPaintGLSurfaceEventArgs;
#elif __IOS__
using Xamarin.Forms.Platform.iOS;