- Only on macOS
- Only a subset of the uses are deprecated, see radar://42257568
This commit is contained in:
Chris Hamons 2018-07-20 08:45:47 -05:00 коммит произвёл GitHub
Родитель 2d1a314102
Коммит 045dda9d67
Не найден ключ, соответствующий данной подписи
Идентификатор ключа GPG: 4AEE18F83AFDEB23
6 изменённых файлов: 7 добавлений и 15 удалений

Просмотреть файл

@ -32,6 +32,7 @@ using ObjCRuntime;
using Foundation;
namespace OpenGL {
[Deprecated (PlatformName.MacOSX, 10, 14, message : "Use 'Metal' Framework instead.")]
public class CGLContext : INativeObject, IDisposable {
IntPtr handle;

Просмотреть файл

@ -21,9 +21,11 @@
// WITH THE SOFTWARE OR THE USE OR OTHER DEALINGS IN THE SOFTWARE.
//
using System;
using ObjCRuntime;
namespace OpenGL {
[Deprecated (PlatformName.MacOSX, 10, 14, message : "Use 'Metal' Framework instead.")]
public enum CGLErrorCode : uint
{
NoError = 0, /* no error */
@ -48,6 +50,7 @@ namespace OpenGL {
}
[Deprecated (PlatformName.MacOSX, 10, 14, message : "Use 'Metal' Framework instead.")]
public enum CGLPixelFormatAttribute : uint
{
AllRenderers = 1,

Просмотреть файл

@ -32,6 +32,7 @@ using ObjCRuntime;
using Foundation;
namespace OpenGL {
[Deprecated (PlatformName.MacOSX, 10, 14, message : "Use 'Metal' Framework instead.")]
public class CGLPixelFormat : INativeObject, IDisposable {
internal IntPtr handle;

Просмотреть файл

@ -8466,10 +8466,6 @@ namespace AppKit {
[Export ("initWithData:")]
IntPtr Constructor (NSData attribs);
// TODO: wrap the CLContext and take a CLContext here instead.
//[Export ("initWithCGLPixelFormatObj:")]
//IntPtr Constructor (IntPtr cglContextHandle);
[Export ("getValues:forAttribute:forVirtualScreen:")]
void GetValue (ref int /* GLint = int32_t */ vals, NSOpenGLPixelFormatAttribute attrib, int /* GLint = int32_t */ screen);
@ -26007,6 +26003,7 @@ namespace AppKit {
}
#endif
[Deprecated (PlatformName.MacOSX, 10, 14, message : "Use 'Metal' Framework instead.")]
[BaseType (typeof(CAOpenGLLayer))]
interface NSOpenGLLayer
{

Просмотреть файл

@ -1465,6 +1465,7 @@ namespace CoreAnimation {
}
#if MONOMAC
[Deprecated (PlatformName.MacOSX, 10, 14, message : "Use 'Metal' Framework instead.")]
[BaseType (typeof (CALayer))]
interface CAOpenGLLayer {
[Export ("layer"), New, Static]

Просмотреть файл

@ -204,10 +204,6 @@ namespace CoreImage {
[BaseType (typeof (NSObject))]
[DisableDefaultCtor]
interface CIContext {
// When we bind OpenGL add these:
//[Export ("contextWithCGLContext:pixelFormat:colorSpace:options:")]
//CIContext ContextWithCGLContextpixelFormatcolorSpaceoptions (CGLContextObj ctx, CGLPixelFormatObj pf, CGColorSpaceRef cs, NSDictionary dict, );
#if !MONOMAC || XAMCORE_2_0
[iOS (9,0)][Mac (10,11)]
[Static]
@ -361,13 +357,6 @@ namespace CoreImage {
[Export ("contextForOfflineGPUAtIndex:")]
[Static]
CIContext FromOfflineGpu (int gpuIndex);
// When we bind CGLContext
//+(CIContext *)contextForOfflineGPUAtIndex:(unsigned int)index
// colorSpace:(nullable CGColorSpaceRef)colorSpace
// options:(nullable CI_DICTIONARY(NSString*,id) *)options
// sharedContext:(nullable CGLContextObj)sharedContext NS_AVAILABLE_MAC(10_10);
#endif
[iOS (9,0)][Mac (10,11)]