[ModelIO] Include MDLMaterial.cs in the build. (#19464)

Looks like we forgot to add this file to the build when we bound the
corresponding APIs.
This commit is contained in:
Rolf Bjarne Kvinge 2023-11-17 16:56:43 +01:00 коммит произвёл GitHub
Родитель 0f9e7fa23e
Коммит 2481102665
Не найден ключ, соответствующий данной подписи
Идентификатор ключа GPG: 4AEE18F83AFDEB23
2 изменённых файлов: 6 добавлений и 3 удалений

Просмотреть файл

@ -1,14 +1,16 @@
using System;
#nullable enable #nullable enable
namespace ModelIO { namespace ModelIO {
public partial class MDLAsset { public partial class MDLMaterial {
public MDLMaterialProperty this [nuint index] { public MDLMaterialProperty? this [nuint index] {
get { get {
return ObjectAtIndexedSubscript (index); return ObjectAtIndexedSubscript (index);
} }
} }
public MDLMaterialProperty this [string name] { public MDLMaterialProperty? this [string name] {
get { get {
return ObjectForKeyedSubscript (name); return ObjectForKeyedSubscript (name);
} }

Просмотреть файл

@ -1263,6 +1263,7 @@ MODELIO_SOURCES = \
ModelIO/MDLAnimatedQuaternion.cs \ ModelIO/MDLAnimatedQuaternion.cs \
ModelIO/MDLAnimatedValueTypes.cs \ ModelIO/MDLAnimatedValueTypes.cs \
ModelIO/MDLAsset.cs \ ModelIO/MDLAsset.cs \
ModelIO/MDLMaterial.cs \
ModelIO/MDLNoiseTexture.cs \ ModelIO/MDLNoiseTexture.cs \
ModelIO/MDLTransform.cs \ ModelIO/MDLTransform.cs \
ModelIO/MDLTransformComponent.cs \ ModelIO/MDLTransformComponent.cs \