[dotnet] Add atlas textures to the our items included by default. (#9995)

This commit is contained in:
Rolf Bjarne Kvinge 2020-11-04 08:40:16 +01:00 коммит произвёл GitHub
Родитель 738b237355
Коммит 781bc851a5
Не найден ключ, соответствующий данной подписи
Идентификатор ключа GPG: 4AEE18F83AFDEB23
3 изменённых файлов: 13 добавлений и 8 удалений

Просмотреть файл

@ -33,6 +33,11 @@ All \*.jpg, \*.png and \*.json files inside asset catalogs (\*.xcassets) in
the project directory or any subdirectory are included by default (as
`ImageAsset` items).
## Atlas Textures
All \*.png files inside \*.atlas directories in the project directory or any
subdirectory are included by default (as `AtlasTexture` items).
## Binding projects
Default compilation includes is turned off for binding projects, because

Просмотреть файл

@ -47,4 +47,12 @@
<IsDefaultItem>true</IsDefaultItem>
</InterfaceDefinition>
</ItemGroup>
<!-- Default Atlas Texture file inclusion -->
<ItemGroup Condition="'$(TargetPlatformIdentifier)' == '@PLATFORM@' And '$(_EnableDefaultXamarinItems)' == 'true'">
<AtlasTexture Include="**\*.atlas\*.png">
<Link>$([MSBuild]::MakeRelative ('$(MSBuildProjectDirectory)', '%(Identity)'))</Link>
<IsDefaultItem>true</IsDefaultItem>
</AtlasTexture>
</ItemGroup>
</Project>

Просмотреть файл

@ -100,7 +100,6 @@ namespace Xamarin.Tests {
return false;
// There's a lot of TODOs here, those correspond with missing features in .NET and will be removed as those features are implemented
case ".png": // TODO
case ".metallib": // TODO
return false;
}
@ -114,13 +113,6 @@ namespace Xamarin.Tests {
return false;
}
var dir = Path.GetDirectoryName (v);
var dirext = Path.GetExtension (dir);
switch (dirext) {
case ".atlasc": // TODO
return false;
}
var components = v.Split ('/');
if (components.Any (v => v.EndsWith (".framework", StringComparison.Ordinal))) {
return false; // TODO