[monotouch-test] Fix MDLVoxelArrayTest to allow for different index extents. (#2956)

This test fails on the bots:

	[FAIL] MDLVoxelArrayTest.BoundingBoxTest :   MaxX (M)
  Expected: -1.0f
  But was:  0.0f

For some unknown reason I'm not able to reproduce locally, but the actual
values look normal, so update the test to accept those as well.
This commit is contained in:
Rolf Bjarne Kvinge 2017-11-06 15:16:37 +01:00 коммит произвёл GitHub
Родитель 8892498963
Коммит acbfb063c5
Не найден ключ, соответствующий данной подписи
Идентификатор ключа GPG: 4AEE18F83AFDEB23
1 изменённых файлов: 3 добавлений и 3 удалений

Просмотреть файл

@ -66,9 +66,9 @@ namespace MonoTouchFixtures.ModelIO
Assert.IsNull (voxels, "GetVoxels");
extents = obj.VoxelIndexExtent2;
Asserts.AreEqual (-1, extents.MaximumExtent.X, "MaxX");
Asserts.AreEqual (-1, extents.MaximumExtent.Y, "MaxY");
Asserts.AreEqual (-1, extents.MaximumExtent.Z, "MaxZ");
Assert.That (extents.MaximumExtent.X, Is.EqualTo (-1).Or.EqualTo (0), "MaxX");
Assert.That (extents.MaximumExtent.Y, Is.EqualTo (-1).Or.EqualTo (0), "MaxY");
Assert.That (extents.MaximumExtent.Z, Is.EqualTo (-1).Or.EqualTo (0), "MaxZ");
Asserts.AreEqual (0, extents.MaximumExtent.W, "MaxW");
Asserts.AreEqual (0, extents.MinimumExtent.X, "MinX");
Asserts.AreEqual (0, extents.MinimumExtent.Y, "MinY");