[dotnet] Remove workaround for missing bits in the Mono runtime workload.

This commit is contained in:
Rolf Bjarne Kvinge 2021-07-21 09:33:33 +02:00
Родитель b4dd54bbce
Коммит c0e9ca9673
1 изменённых файлов: 0 добавлений и 3 удалений

Просмотреть файл

@ -1,9 +1,6 @@
<Project>
<Import Project="Sdk.props" Sdk="Microsoft.macOS.Sdk" Condition="'$(TargetPlatformIdentifier)' == 'macOS'" />
<Import Project="Sdk.props" Sdk="Microsoft.NET.Runtime.MonoTargets.Sdk" Condition="'$(TargetPlatformIdentifier)' == 'macOS'" />
<Import Project="Sdk.targets" Sdk="Microsoft.NET.Runtime.MonoTargets.Sdk" Condition="'$(TargetPlatformIdentifier)' == 'macOS'" />
<ItemGroup Condition=" '$(TargetFrameworkIdentifier)' == '.NETCoreApp' and $([MSBuild]::VersionGreaterThanOrEquals($(TargetFrameworkVersion), '6.0')) ">
<SdkSupportedTargetPlatformIdentifier Include="macos" DisplayName="macOS" />
</ItemGroup>