GL-CTS: Add option to run on D3D11 refrast.

Bug: None
Change-Id: Ia28afed48b3fddcd9725094f4892a1aa27957fd4
Reviewed-on: https://chromium-review.googlesource.com/c/angle/angle/+/3027540
Reviewed-by: Geoff Lang <geofflang@chromium.org>
Commit-Queue: Jamie Madill <jmadill@chromium.org>
This commit is contained in:
Jamie Madill 2021-07-14 13:29:29 -04:00 коммит произвёл Angle LUCI CQ
Родитель f46df3978a
Коммит 4b47e8f30f
2 изменённых файлов: 11 добавлений и 0 удалений

Просмотреть файл

@ -103,6 +103,7 @@ using APIInfo = std::pair<const char *, GPUTestConfig::API>;
constexpr APIInfo kEGLDisplayAPIs[] = {
{"angle-d3d9", GPUTestConfig::kAPID3D9},
{"angle-d3d11", GPUTestConfig::kAPID3D11},
{"angle-d3d11-ref", GPUTestConfig::kAPID3D11},
{"angle-gl", GPUTestConfig::kAPIGLDesktop},
{"angle-gles", GPUTestConfig::kAPIGLES},
{"angle-metal", GPUTestConfig::kAPIMetal},

Просмотреть файл

@ -70,6 +70,16 @@ ANGLEPlatform::ANGLEPlatform(angle::LogErrorFunc logErrorFunc, uint32_t preRotat
m_nativeDisplayFactoryRegistry.registerFactory(d3d11Factory);
}
{
std::vector<eglw::EGLAttrib> d3d11Attribs =
initAttribs(EGL_PLATFORM_ANGLE_TYPE_D3D11_ANGLE,
EGL_PLATFORM_ANGLE_DEVICE_TYPE_D3D_REFERENCE_ANGLE);
auto *d3d11Factory = new ANGLENativeDisplayFactory(
"angle-d3d11-ref", "ANGLE D3D11 Reference Display", d3d11Attribs, &mEvents);
m_nativeDisplayFactoryRegistry.registerFactory(d3d11Factory);
}
{
std::vector<eglw::EGLAttrib> d3d9Attribs = initAttribs(
EGL_PLATFORM_ANGLE_TYPE_D3D9_ANGLE, EGL_PLATFORM_ANGLE_DEVICE_TYPE_HARDWARE_ANGLE);