Fixes incorrect error handling in GetAttribLocation

TRAC #11657
Signed-off-by: Andrew Lewycky
Signed-off-by: Daniel Koch

Author:    Shannon Woods

git-svn-id: https://angleproject.googlecode.com/svn/trunk@128 736b8ea6-26fd-11df-bfd4-992fa37f6226
This commit is contained in:
daniel@transgaming.com 2010-04-13 03:26:21 +00:00
Родитель d91cfe7e3c
Коммит bb274c35d5
1 изменённых файлов: 9 добавлений и 1 удалений

Просмотреть файл

@ -1722,11 +1722,19 @@ int __stdcall glGetAttribLocation(GLuint program, const GLchar* name)
if (context)
{
gl::Program *programObject = context->getProgram(program);
if (!programObject)
{
return error(GL_INVALID_VALUE, -1);
if (context->getShader(program))
{
return error(GL_INVALID_OPERATION, -1);
}
else
{
return error(GL_INVALID_VALUE, -1);
}
}
return programObject->getAttributeLocation(name);