зеркало из https://github.com/AvaloniaUI/angle.git
Corrects error handling in GetUniformLocation
TRAC #11845 Signed-off-by: Andrew Lewycky Signed-off-by: Daniel Koch Author: Shannon Woods git-svn-id: https://angleproject.googlecode.com/svn/trunk@140 736b8ea6-26fd-11df-bfd4-992fa37f6226
This commit is contained in:
Родитель
23953e3ef3
Коммит
d1abe5b0ed
|
@ -2617,7 +2617,14 @@ int __stdcall glGetUniformLocation(GLuint program, const GLchar* name)
|
|||
|
||||
if (!programObject)
|
||||
{
|
||||
return error(GL_INVALID_VALUE, -1);
|
||||
if (context->getShader(program))
|
||||
{
|
||||
return error(GL_INVALID_OPERATION, -1);
|
||||
}
|
||||
else
|
||||
{
|
||||
return error(GL_INVALID_VALUE, -1);
|
||||
}
|
||||
}
|
||||
|
||||
if (!programObject->isLinked())
|
||||
|
|
Загрузка…
Ссылка в новой задаче