Corrects error handling in GetUniformLocation

TRAC #11845
Signed-off-by: Andrew Lewycky
Signed-off-by: Daniel Koch

Author:    Shannon Woods

git-svn-id: https://angleproject.googlecode.com/svn/trunk@140 736b8ea6-26fd-11df-bfd4-992fa37f6226
This commit is contained in:
daniel@transgaming.com 2010-04-13 19:53:33 +00:00
Родитель 23953e3ef3
Коммит d1abe5b0ed
1 изменённых файлов: 8 добавлений и 1 удалений

Просмотреть файл

@ -2617,7 +2617,14 @@ int __stdcall glGetUniformLocation(GLuint program, const GLchar* name)
if (!programObject)
{
return error(GL_INVALID_VALUE, -1);
if (context->getShader(program))
{
return error(GL_INVALID_OPERATION, -1);
}
else
{
return error(GL_INVALID_VALUE, -1);
}
}
if (!programObject->isLinked())