Для этого сайта требуется поддержка JavaScript.
Обзор
Помощь
Регистрация
Вход
EpicGames
/
SPIRV-Cross
зеркало из
https://github.com/EpicGames/SPIRV-Cross.git
Следить
1
В избранное
0
Форкнуть
Вы уже форкнули SPIRV-Cross
0
Код
Задачи
Пакеты
Проекты
Релизы
Вики
Активность
0909975655
SPIRV-Cross
/
shaders-hlsl
История
Hans-Kristian Arntzen
2a0365c813
GLSL/HLSL: Implement NMin/NMax/NClamp.
...
Need to emulate these calls for correctness.
2019-03-21 15:26:46 +01:00
..
asm
GLSL/HLSL: Implement NMin/NMax/NClamp.
2019-03-21 15:26:46 +01:00
comp
HLSL: Complete support for combined image samplers in legacy.
2018-11-12 09:59:39 +01:00
frag
HLSL: Support dual-source blending.
2019-01-11 10:03:45 +01:00
vert
Force recompile if we add row-major transpose functions in MSL.
2018-05-04 09:43:34 +02:00