Для этого сайта требуется поддержка JavaScript.
Обзор
Помощь
Регистрация
Вход
EpicGames
/
SPIRV-Cross
зеркало из
https://github.com/EpicGames/SPIRV-Cross.git
Следить
1
В избранное
0
Форкнуть
Вы уже форкнули SPIRV-Cross
0
Код
Задачи
Пакеты
Проекты
Релизы
Вики
Активность
7a7e210515
SPIRV-Cross
/
shaders
История
Hans-Kristian Arntzen
056a0ba27e
Fix case where a struct is loaded which contains a row-major matrix.
2019-02-20 12:19:00 +01:00
..
amd
…
asm
Fix case where a struct is loaded which contains a row-major matrix.
2019-02-20 12:19:00 +01:00
comp
…
desktop-only
…
flatten
…
frag
Register implied expression reads in OpLoad/OpAccessChain.
2019-01-04 14:56:12 +01:00
geom
…
legacy
…
tesc
…
tese
Fix input array size in tessellation evaluation shaders.
2019-01-09 10:47:16 +01:00
vert
Handle invariant decoration more robustly.
2018-11-22 11:55:57 +01:00
vulkan
GLSL/MSL: Implement 8-bit part of VK_KHR_shader_float16_int8.
2019-01-30 15:45:24 +01:00