Change required for Unity builds

This commit is contained in:
Antoine Lassauzay 2016-12-10 17:23:48 -05:00
Родитель 0e23bcc14f
Коммит 1b833f4d81
3 изменённых файлов: 9 добавлений и 1 удалений

Просмотреть файл

@ -19,6 +19,7 @@ namespace UnityEngine.CSSLayout
internal partial class CSSNode
// END_UNITY
{
#if ENABLE_CS_OPT_ARGS // Optional C# arguments are not supported by some Unity builds
public static CSSNode Create(
CSSDirection? styleDirection = null,
CSSFlexDirection? flexDirection = null,
@ -241,5 +242,6 @@ namespace UnityEngine.CSSLayout
return node;
}
#endif //ENABLE_CS_OPT_ARGS
}
}

Просмотреть файл

@ -11,8 +11,12 @@
using System;
using NUnit.Framework;
// BEGIN-UNITY
using UnityEngine.CSSLayout;
namespace Facebook.CSSLayout
// namespace Facebook.CSSLayout
// END-UNITY
namespace CSSLayoutTests
{
[TestFixture]
public class CSSLayoutRoundingTest

Просмотреть файл

@ -20,6 +20,7 @@ using UnityEngine.CSSLayout;
namespace CSSLayoutTests
// END-UNITY
{
#if ENABLE_CS_OPT_ARGS // Optional C# arguments are not supported by some Unity builds
[TestFixture]
public class CSSNodeCreateTest
{
@ -145,4 +146,5 @@ namespace CSSLayoutTests
Assert.AreEqual(26, node.MaxHeight);
}
}
#endif //ENABLE_CS_OPT_ARGS
}