The DirectX Tool Kit (aka DirectXTK12) is a collection of helper classes for writing DirectX 12 code in C++
Перейти к файлу
Chuck Walbourn 5d16752240 Regnerate shaderS 2016-06-30 18:52:24 -07:00
Audio Initial prototype 2016-06-16 19:00:12 -07:00
Inc Added project link in comment blocks 2016-06-30 18:50:09 -07:00
Src Regnerate shaderS 2016-06-30 18:52:24 -07:00
.gitignore Initial prototype 2016-06-16 19:00:12 -07:00
DirectXTK_Desktop_2015_Win10.sln Initial prototype 2016-06-16 19:00:12 -07:00
DirectXTK_Desktop_2015_Win10.vcxproj Added project link in comment blocks 2016-06-30 18:50:09 -07:00
DirectXTK_Desktop_2015_Win10.vcxproj.filters Added project link in comment blocks 2016-06-30 18:50:09 -07:00
DirectXTK_Windows10.sln Initial prototype 2016-06-16 19:00:12 -07:00
DirectXTK_Windows10.vcxproj Added project link in comment blocks 2016-06-30 18:50:09 -07:00
DirectXTK_Windows10.vcxproj.filters Added project link in comment blocks 2016-06-30 18:50:09 -07:00
DirectXTK_XboxOneXDK_2015.sln Initial prototype 2016-06-16 19:00:12 -07:00
DirectXTK_XboxOneXDK_2015.vcxproj Added project link in comment blocks 2016-06-30 18:50:09 -07:00
DirectXTK_XboxOneXDK_2015.vcxproj.filters Added project link in comment blocks 2016-06-30 18:50:09 -07:00
MIT.txt Initial prototype 2016-06-16 19:00:12 -07:00
Readme.txt Code of Conduct notice 2016-06-21 17:38:16 -07:00

Readme.txt

Этот файл содержит невидимые символы Юникода!

Этот файл содержит невидимые символы Юникода, которые могут быть отображены не так, как показано ниже. Если это намеренно, можете спокойно проигнорировать это предупреждение. Используйте кнопку Экранировать, чтобы показать скрытые символы.

-----------------------------------------------------------
DirectXTK - the DirectX Tool Kit for DirectX 12 (Prototype)
-----------------------------------------------------------

Copyright (c) Microsoft Corporation. All rights reserved.

*** STILL UNDER DEVLOPMENT ***

Support for CMO models and DGSLEffect is not planned for DirectX 12

Last sync'd with May 31, 2016 mainline

This project has adopted the Microsoft Open Source Code of Conduct. For more information see the
Code of Conduct FAQ or contact opencode@microsoft.com with any additional questions or comments.

https://opensource.microsoft.com/codeofconduct/